جاسک | برگزاری مانور پناه گیری در مقابل زلزله

بمناسبت هفته پدافند غیر عامل ، مانور پناه گیری در مقابل زلزله در اداره بهزیستی جاسک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ، مانور پناه گیری در مقابل زلزله با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان در اداره بهزیستی جاسک برگزار شد.

احمد بلوچ رئیس اداره  بهزیستی جاسک  با بیان این که مانورهای پناه گیری و آمادگی در مقابل بلایای طبیعی به منظور کسب آمادگی و شناخت نکات ایمنی و رعایت مسائل لازم در زمان بروزدحادثه برگزار می‌شود گفت: واقعیت غیر قابل انکاری به نام بروز حادثه درتمام نقاط دنیا وجود دارد و کشور ما هم علیرغم همه نعمت های فراوان، در کمربند زلزله قرار دارد.

بلوچ اظهار داشت : حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و حوادث غیر طبیعی مثل آتش سوزی ، آمادگی های  لازم  برای مقابله به موقع را می طلبد و با توجه به گسترگی جامعه هدف بهزیستی، این مهم در مجموعه بهزیستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 رئیس اداره بهزیستی  با بیان اینکه امکان بروز حوادث در هر لحظه وجود دارد،گفت: ما باید توانایی انجام اقدامات مناسب جهت کاهش سطح آسیب پذیری را داشته باشیم وآموزش و آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه باید به طور مستمر در جامعه و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوط انجام گردد.

در پایان رئیس اداره بهزیستی جاسک از  رئیس جمعیت هلال احمر و نیروهای تلاشگر این مجموعه بابت همکاری دراجرای این مانور تشکر نمود.

کد خبر 45719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد