نشست هم اندیشی توسعه برنامه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی

نشست تخصصی برنامه خدمات مالی خرد با حضور مدیرکل بهزیستی استان، کارشناسان دفتر امور زنان و خانواده و مدیر عامل موسسه تاک جهت بررسی چالش ها و مشکلات موجود برنامه و چگونگی ادامه فرآیندهای اجرایی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با بیان اینکه سازمان بهزیستی خدمات متعددی در راستای توانمندسازی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد گفت: در راستای اجرای سیاستهای توانمند سازی بهزیستی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار جامعه هدف با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی و تسهیلگران؛ طرح صندوقهای مالی خرد در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: بهزیستی با ایجاد تغییر نگرش و خودباوری در گروه هدف و تسهیل دسترسی به خدمات مالی و حرفه‌آموزی درصدد ارتقاء کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار است که در این راستا در استان چهارمحال و بختیاری۳۶۰ گروه خودیار با اهداف توانمندسازی وخودکفایی اقتصادی اقشار کم درآمد تشکیل شده است که بیش از ۶۰۰۰ نفر عضو این گروه‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: هشت مرکز در شش شهرستان و ۱۵۲ روستا زیر پوشش طرح قرار دارند و اجرای برنامه، مشارکت ۹۹ درصدی زنان روستایی را به دنبال داشته است.

  عسگری با بیان اینکه در حال حاضر کانون های گروه مالی خرد در سه شهرستان مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: موسسه تاک و بانک کشاورزی به عنوان شرکاء بهزیستی همکاری خوبی در راستای حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار داشته‌اند.

کد خبر 45690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد