تقدیر از بهزیستی به عنوان دستگاه برتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اهدای لوحی از خدمات و تلاشهای مدیرکل بهزیستی و رئیس کمیته تخصصی فرهنگی پیشگیری استان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری؛ در متن لوح اهدایی که به امضای استاندار چهارمحال و بختیاری و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان رسیده، آمده است؛
سرکار خانم دکتر عسگری مدیر کل محترم بهزیستی استان
 با سلام و تحیات الهی
 همواره سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون از جمله مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها، درمان و صیانت از آسیب دیدگان این پدیده شوم و ویرانگر، مدیون مجاهدت، ایثار و حضور پرصلابت مردان و زنان وارسته این مرز و بوم بوده است.
 تجلی این حضور در قالب همراهی مدیران کارآمد بخش‌های دولتی و غیر دولتی از جمله سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه‌های مختلف مبارزه با موادمخدر؛  بیانگر تحقق رویکرد اجتماعی شدن امر مبارزه بوده و همین امر موجب ارتقاء شاخص‌های سلامت و امنیت اجتماعی پایدار خواهد شد.
با عنایت به بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان دستگاه برتر ارزیابی شده اید.
 بدین وسیله از تلاش‌های جنابعالی در حوزه فرهنگی و پیشگیری تقدیر و تشکر می نمایم.
  امید آن داریم با استعانت از درگاه خداوند منان و در ظل توجهات خاصه امام عصر(عج) و با تاسی از منویات ولی امر مسلمین، در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش موفق موید و سربلند باشید.
اقبال عباسی
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری
کد خبر 38916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد