در رسانه | بازهم عشق آمیخته با یاری سبز در بهزیستی استان

خبرگزاری آریا-کارشناس ارشد روانشناسی و فعال حوزه بهزیستی، عشق و علاقه رسیدگی به افراد دارای نیاز را انگیزه ی ایجاد مرکز مثبت زندگی دانست.این کارشناس ارشد روانشناس در خصوص فعالیت های خود در حوزه بهزیستی گفت: نزدیک۲۰ سال است که دربخشهای مختلف غیر دولتی بهزیستی فعالیت دارم.

پریسا قنبری، کاردر حوزه معلولان ذهنی بالای ۱۴سال وزیر ۱۴ سال و تاسیس انجمن دهنی استان وروانشناس بهزیستی بخش اعصاب و روان را از دیگر اقدامات خود خواند و افزود: از زمان فارغ التحصیلی درگیر کمک به افرادی که به نوعی نیاز به حرفه و توانمندی من دارند بنده رادراینکار نگه داشت اگر چه این حرفه از نظر مالی تامین کننده نیست اما روح و ذهن ادمی را جلا داده و ارامش را برای فرد به ارمغان می آورد.
وی در ادامه افزود:در حال حاضر یکی از مراکز مثبت زندگی را در خیابان جانبازان به همراه ۴ نفرکه همگی کارشناس ارشد مدکاری ومشاوره می باشند دایر کرده و به کار افراد معرفی شده توسط بهزیستی رسیدگی میکنم .
این کارشناس ارشد روانشناسی تاکید کرد: این مراکز برای استفاده از ظرفیت مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی و کارآفرینان بخش خصوصی تشکیل شده است و هم اکنون مشارکت خوبی در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی دارند.
قنبری با اشاره به اینکه در مراکز مثبت زندگی به شکل شایسته و چشم‌گیری از اتلاف وقت و موازی کاری جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراکز ۲۲ خدمت به مددجویان در سطوح توان‌بخشی، پیشگیری و اجتماعی ارائه خواهد شد و تمامی پرونده‌های مددجویان به این مراکز واگذار می‌شوند.
  وی در پایان با آرزوی حال بهتر ورفاه همه ی شهروندان گفت: مراکزمثبت زندگی برای ارائه خدمات به مددجویان مسمتری بگیر بهزیستی تشکیل شده و برپایه دولت الکترونیک  یا آی تی می باشد.

کد خبر 30563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد