ایجاد اشتغال های خرد با توجه به وضعیت مددجویان در دستور کار قرار دارد

ایجاد اشتغال های خرد با توجه به وضعیت جامعه هدف برای توانمند کردن آنها در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر نرگس عسگری، مدیرکل بهزیستی استان، در سفر به شهرستان سامان و در دیدارهای جداگانه با مسئولین این شهرستان گفت: در شرایط کنونی و با توجه به شروع ویروس کرونا، جامعه هدف بهزیستی آسیب پذیری بیشتری دارند و باید برنامه ریزی کرد که بتوانیم به نحوه شایسته آنها را توانمند کرد.

مدیرکل بهزیستی گفت: ایجاد شغل برای جامعه هدف بهزیستی از جمله معلولین نیازمند یک باور عمومی و جدی است؛ تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولان و توانمندی آنها راهکاری برای توانمندسازی و ایجاد شغل برای این قشر است.

حجت الاسلام عقیلی، امام جمعه شهرستان سامان نیز گفت: لذت استفاده از دسترنج خود فرد باعث افزایش عزت نفس فرد می شود و اینکه فرد توانمندی های خودش را به عنوان یک شهروند قبول کند و بداند که حق شهروندی وی باید رعایت شود، تأثیر به سزایی در بالا بردن عزت نفس و در نتیجه توانمند شدن آنها دارد.

اکبریان فرماندار شهرستان سامان نیز در این دیدار گفت: بهزیستی از جمله دستگاه هایی بوده است که سعی شده است در همه مسائل در اولویت فعالیت‌های شهرستان قرار بگیرد و امید است با تعامل بین دستگاهی این مهم بیش از پیش مد نظر باشد.

کد خبر 27273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد