پیام رئیس مجلس به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

رئیس مجلس در پیامی به مناسبت روز جهانی معلولیت گفت: ما در مجلس با نظارت بر قانون جامع حمایت از معلولین پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، توانبخشی، بهداشتی و درمانی معلولین است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را به مناسبت روز جهانی معلولیت منتشر کرد که به شرح زیر است:

«سیزده آذرماه روز جهانی گرامیداشت افراد دارای معلولیت است، قشری از جامعه که با داشتن شرایطی خاص توانسته‌اند با تلاش فراوان بر محدودیت‌ها پیروز شود و جزء افراد موفق جامعه باشند.

بنده به عنوان فردی که دغدغه شخصی در این حوزه دارم همیشه سعی کردم کنار این عزیزان در بخش های توانمندسازی، حمل و نقل، مناسب سازی شهر و خدمات رفاهی باشم و هم‌اکنون در جایگاه نمایندگی مردم نیز امیدوارم بتوانم در بحث‌های نظارت بر قانون جامع حمایت از معلولین با کمک متخصصین و همکارانم پیگیر مسائل شغلی، معیشتی، حمل و نقل، توانبخشی، بهداشتی و درمانی این بزرگواران نقش‌آفرینی کنم.

ما در مجلس معتقدیم، عزیزان توان‌یاب بیش از هر چیز به حمایت قانونی نیازمندند و باید راه برای پرورش استعدادها و حضور فعالانه این عزیزان در همه عرصه‌های جامعه فراهم ساخت.

امیدوارم مجلس با مشارکت فعالان پرتلاش حوزه توانمندسازی معلولین بتواند گامی برای احقاق حقوق مسلم این عزیزان در جامعه بردارد.»

پایان پیام

کد خبر 26881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد