پیام تبریک نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد و کلات، طی پیامی، روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

دکتر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی،نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد و کلات، طی پیامی، روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.در متن این پیام آمده است؛

"بشر در طول تاریخ همیشه با پستی و بلندی های بسیار دست به گریبان بوده و هست. شیوع بیماری کوید 19 نیز یکی دیگر از مظاهر این مشکلات پیش روی بشر است. پس به بشارت الهی که پس از هر سختی، آسانی در پی خواهد بود،  در انتظار پایان این بیماری و مشکلات حاصل از آن هستیم. اما تاریخ نشان داده برندگان برگ زرین رستگاری کسانی هستند که از رسم الهی تبدیل سختی به آسانی نهایت استفاده برای تغییر به سمت بهتر شدن را ببرند. شعار روز جهانی افراد دارای معلولیت امسال هم رنگ و بوی تغییراتی از همین دست را دارد. «ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت (فراگیر، دسترس پذیر و پایدار)» و برای ساخت این جهان بهتر اولین قدم تغییر نگرش هاست. 
نص صریح کلام خدا روشن و آشکار بیان داشته که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی یابد مگر آنگه آنان حال خود را تغییر دهند.  ایران اسلامی که به برکت انقلاب پر شکوهش کلام خدا را سرلوحه سیاست خود قرار داده در راه این تغییر مبارک چاره ای جز اطاعت از فرمان الهی ندارد. 
روز جهانی افراد دارای معلولیت وهفته گرامیداشت مقام این عزیزان بهترین دستاویز برای شروع خیزشی فرهنگی در جامعه برای تغییر نگرش ها است. امید است که در سایه سار این خیزش و همبستگی فکری، گام هایی محکم تر از پیش برای پیشرفت ایران اسلامی برداریم."

دکتر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی،نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد و کلات

کد خبر 26658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد