در رسانه | مراکز بهزیستی مشهد پذیرای کارتن‌خوابها در هوای سرد هستند

مشهد- ایرنا- معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مراکز شبانه سرپناهی این اداره کل در مشهد پذیرای کارتن‌خوابها در هوای سرد هستند.

حسین تنهاطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز شبانه سرپناهی بهزیستی در مشهد شامل ۲ مرکز میزبان زنان و پنج مرکز ویژه اقامت مردان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی هر مرکز ۵۰ نفر است ادامه داد: در فصول سرد و تا قبل از کرونا بیش از این تعداد نیز پذیرش می‌شدند اما با توجه به شیوع کرونا از پذیرش بیش از ظرفیت در مراکز خودداری می‌شود و افراد به سایر مراکز یا گرمخانه‌های شهرداری هدایت می‌شوند.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به فضای باز و فاصله تختها در مراکز سرپناهی نیازی به کاهش ظرفیت پذیرش نیست زیرا فاصله‌ لازم بین افراد وجود دارد.

وی افزود: با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا، اقدامات لازم از جمله ضدعفونی، ارائه حمایت‌های بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی به کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر انجام شده است.

تنهاطلب ادامه داد: برای معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب و در سایر مراکز خدمات دهی به معتادان به ازای هر نفر ۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

کد خبر 26203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد