پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سید محمدی

دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت مشاور معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در امور ایثارگران پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی بدین شرح است.

▪️کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

▪️خبر درگذشت غم بار و  ناباورانه اسوه استقامت و شکیبایی و از پیشگامان عرصه حماسه های  دوران دفاع مقدس، مرحوم  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سیدمحمدی، موجب تألم و تأثر فراوان شد .

 ▪️مدیر پرتلاش عرصه های فرهنگی و اجتماعی و انسانی سخت کوش، وارسته و خدمتگذار مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سیدمحمدی مشاور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور ایثارگران و از جانبازان دوران دفاع مقدس که در دوران مسئولیت خویش، منشاء اثر خیر و نیکی بوده و همواره همراه و همدم خانواده بزرگ بهزیستی به ویژه جامعه هدف و مددجویان بهزیستی بود.

▪️بی شک روح بلند این انسان متدین و متواضع، نزد خداوند سبحان دارای قرب و منزلت بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح درخشان خدمتگزاری و  تاریخ مددکاری سازمان بهزیستی کشور، ماندگار خواهد ماند.

▪️اینجانب مصیبت هجران و فقدان این همکار تلاشگر را به خانواده محترم آن مرحوم، مدیران و کارکنان عزیز بهزیستی و جامعه ایثارگران سازمان، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم .

 ▪️از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر رسول خدا (ص) و  اهل بیت (ع) و برای بازماندگان داغدار و معزز صبر و شکیبایی آرزومندم.

  دکتر صحاف
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 25481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد