تاکید بر مراقبت از سالمندان در خانواده و عدم مراجعه به مراکز بهزیستی کرمانشاه/استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از خانواده های دارای سالمند خواست که در این شرایط از سالمندان خود در خانه مراقبت کنند و از مراجعه به مراکز نگهداری خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، ‌ جلسه ستاد مدیریت بحران اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست دکتر محمدی مدیرکل و با حضور اعضای کمیته در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه، رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی را تنها راه مبارزه به بیماری کویید 19 عنوان کرد و گفت: در تلاشیم که ظرفیت مراکز نگهداری شبانه روزی را به حداقل ممکن برسانیم و درصورت نیاز از فضاهای مراکز روزانه برای مکان جایگزین بهره ببریم.

وی افزود: آنچه اکنون و در شرایط بحرانی می‌تواند از بروز و یا تشدید بیماری در مراکز نگهداری جلوگیری کند، حمایت خانواده ها و عدم مراجعه حضوری به مراکز نگهداری بهزیستی است.  

محمدی از خانواده های دارای سالمند خواست که در این شرایط از سالمندان خود در خانه مراقبت کنند و از مراجعه به مراکز نگهداری خودداری کنند.      

در ادامه این جلسه دکتر نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بهزیستی استان کرمانشاه نیز دستورالعمل‌های ابلاغی را یادآور شد و ضدعفونی تمامی سطوح، فضاها، وسایل و ظروف مصرفی روزانه، استفاده مداوم پرسنل از ماسک و شیلد، خرید ماهیانه مواد غذایی مصرفی در مراکز شبانه روزی، بخور مناسب جهت مرطوب نگهداشتن فضا به منظور ضدعفونی مجاری تنفسی و شستشوی مکرر دست مددجویان بطور صحیح را از جمله مهمترین این موارد عنوان کرد.

کد خبر 24974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد