تست کرونای ۶۱۶ معتاد متجاهر مثبت شد

رضوان مدنی درباره آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر و ابتلای آن‌ها به بیماری کرونا توضیحاتی داد.

فاطمه رضوان مدنی معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد: کل معتادان متجاهر جمع آوری شده به استثنای شهر اصفهان ( آمار هنوز از اصفهان ارسال نشده است) ۲۵۸۲۱ نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه معتادان متجاهری که وارد مراکز درمانی شده‌اند ۲۰۰۳۵ است، گفت: از ۱۷۴۰۲ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته شده است و از سایر معتادانی که تست کرونا گرفته نشده است با توجه به شرایط استان‌ها و تصمیمات استانی بوده است و تست کرونای ۶۱۶ معتاد متجاهر مثبت اعلام شده است.

معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷۷ معتاد متجاهر مراحل قرنطینگی را سپری می‌کنند، گفت: در استان تهران نیز ۱۳۹۰۶ معتاد متجاهر جمع آوری شده است و از  ۱۰۵۰۱ معتاد تست کرونا گرفته شده است که تست ۳۱۰ نفر از آنها مثبت اعلام شده است به همین منظور ۱۰ نفر از معتادان متجاهر به مراکز درمانی اعزام شده اند و ۳۶ نفر مراحل قرنطینگی را سپری می‌کنند.

رضوان مدنی درباره آمار زنان معتاد متجاهر، گفت: کل زنان معتاد متجاهری که در سراسر کشور جمع آوری شده‌اند، ۱۲۱۴ نفر است و زنان معتاد متجاهر استان ۵۰۰ نفر بوده است که ۷۱۴ نفر دیگر مربوط به سایر استان های کشور است.

وی بیان کرد: کلیه افراد در مراکز ماده ۱۶ و مراکز اقامتی میان مدت به عنوان ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند در کل آمار زنان معتاد متجاهر بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر برآورد شده است.

کد خبر 24412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =