۵۵۱ معتاد در زنجان خدمات درمانی دریافت کردند

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان، گفت: طی ۶ ماهه سالجاری ۵۵۱ معتاد خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، با بیان اینکه در مراکز ۱۶ ساعته بهزیستی استان زنجان خدمات درمانی به معتادین ارائه می‌شود، گفت: طی ۶ ماهه سالجاری ۵۵۱ معتاد خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

وی اظهار کرد: بیش از هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار در اختیار مراکز درمانی ۱۶ ساعته زنجان قرار داده شده تا به معتادانی که برای ترک اعتیاد اقدام کردند خدمات درمانی پیشگیری از کرونا را ارائه بدهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از وجود ۲۷ مرکز ترک اعتیاد در استان زنجان خبر داد و گفت: تمام این مراکز، تحت نظارت بهزیستی استان هستند.

محمدی قیداری تاکید کرد: مراکز درمان و کاهش آسیب با هدف یاری‌رسانی به افرادی که دچار اعتیاد شده‌اند تاسیس شده و تاکنون هم اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه حمایت بعد از ترک اعتیاد خارج از محیط کمپ مورد توجه بهزیستی است، افزود: اعتیاد مادر آسیب‌های اجتماعی بوده و در صدر آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، ابراز داشت: برای پیشگیری از معضل اعتیاد باید فعالیت فرهنگی تقویت شود و آموزش پیشگیری از اعتیاد ضروری است و ارائه آموزش مهارت‌های زندگی، اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماع محور از گرایش افراد به مصرف موادمخدر جلوگیری می‌کند.

کد خبر 23584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد