در رسانه | گناباد | ۳۰ میلیارد ریال به محرومان گنابادی اهدا شد

فرماندار گناباد گفت: نیکوکاران بعد از شیوع ویروس همه گیر کرونا تاکنون با ارسال بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق محروم به یاری محرومان این شهرستان شتافتند.

حامد قربانی پنج شنبه شب در جشن گلریزان فرشته های بی بال در گناباد افزود: نیکوکاران بعد از شیوع ویروس همه گیر کرونا اقدامات خوبی در حمایت از آسیب دیدگان کرونا و محرومان انجام دادند و ثابت کردند که با وجود مشکلات مختلف ناشی از شیوع این بیماری همبستگی و حس انسان دوستی از بین نمی رود.

وی ادامه داد: با وجود آسیبها و تنگناهای ناشی از شیوع ویروس همه گیر کرونا ولی با برنامه ریزی منسجم و استفاده از ظرفیتهای بخشهای مختلف تلاش شد که کمترین آسیب به معلولان گنابادی وارد شود.

فرماندار گناباد گفت: حمایت از معلولان تحت پوشش بهزیستی از نیازهای ضروری حمایتهای خیران به شمار می رود و با توجه به مشکلات و کمبودهای توانجویان بهزیستی، حمایت بیشتر خیران از این افراد حائز اهمیت است.

قربانی افزود: در جشن گلریزان  فرشته های بی بال که با هدف جلب مشارکت مردمی در احداث و توسعه کیفی ساختمان و ارتقای موسسه نگهداری معلولان شهید کامیاب گناباد برگزار شد خیران این  شهرستان و استان خراسان رضوی و کشور مشارکت خوبی داشتندکردند و بار دیگر مصادیق بارز  انسان دوستی خود را نشان دادند.

رییس اداره بهزیستی گناباد؛پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند

علی آراسته رییس اداره بهزیستی گناباد نیز گفت: خیران استان خراسان رضوی و کشور در  جشن گلریزان فرشته های بی بال در مجموع ۶۹ سهم و هر سهم به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال و در مجموع پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای ساخت و تکمیل ساختمان موسسه معلولان ذهنی شهید کامیاب این شهرستان را متقبل شدند.

موسسه معلولان ذهنی شهید کامیاب  گناباد در سال  ۱۳۴۷ با هدف نگهداری از  فرزندان بی سرپرست احداث شد و در سال  ۱۳۶۵ ماهیت کاری آن تغییر و به نگهداری معلولان  ذهنی اختصاص یافت.

ساختمان در دست احداث این موسسه با وسعت دو هزار و ۸۰۰ مترمربع به دلیل  کمبود اعتبار برای مدتی به صورت نیمه تمام رها شده بود و جشن گلریزان فرشته های بی بال  با هدف جلب مشارکت خیران برای تکمیل این بنا برگزار شد.

از مجموع ۶ هزار و ۸۰ معلول که تاکنون در قالب دو هزار و ۵۳ خانوار در گناباد شناسایی شده اند ۲۶ معلول، ضایعه نخاعی هستند.پنج هزار و ۵۰۰ مددجو زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۳ مرکز خیریه برای جلب مشارکت‌های مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

کد خبر 23125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد