در رسانه | مستمری خانواده‌های دارای فرزندان دوقلو و سه‌قلو پرداخت شد

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: مستمری خانوارهای دارای فرزندان دو و سه‌قلویی که در بهزیستی خراسان رضوی پرونده دارند، پرداخت شد.

به گزارش شهرآرانیوز،دکتر غلامحسین حقدادی با اعلام این خبر افزود: در خراسان رضوی تاکنون ۲۵۱ خانواده دارای فرزندان دوقلو مستمری دریافت کردند که جمع پرداختی ما به این خانواده‌ها ماهانه ۹۶۰میلیون و ۴۰۵ هزار ریال است.
وی ادامه داد: خانوارهای دارای فرزندان سه‌قلو در خراسان رضوی نیز ۲۶۱ خانواده می‌باشند که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال مستمری دریافت می‌کنند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به خانواده‌های واجد شرایط دریافت این مستمری تصریح کرد: بر طبق قانون، خانواده‌های دارای فرزند دوقلو که در بین دهک ۱ تا ۳ درآمدی قرار دارند، هرماه به‌صورت مستمری و خانواده‌هایی که در دهک ۴ تا ۷ اقتصادی هستند، کمک را به‌صورت موردی دریافت می‌کنند. از دهک ۷ به بالا نیز شامل دریافت هیچ نوع مستمری‌ای نمی‌شوند.
حقدادی به ملزوماتی همچون شیرخشک، پوشک و... اشاره کرد و گفت: این اقلام شامل توزیع ماهانه و مستمر نیستند و صرفا به‌صورت موردی توزیع می‌شوند.

کد خبر 20835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد