در رسانه | سپاه امام رضا(ع) با مشارکت بهزیستی خراسان رضوی، ۴۲۰ سری جهیزیه به زوجین محروم اهدا کرد.

به همت سپاه امام رضا(ع) و با مشارکت بهزیستی و بسیج سازندگی خراسان رضوی، ۴۲۰ سری جهیزیه به زوجین محروم اهدا شد.

گروه استان‌ها- به همت سپاه امام رضا(ع) و با مشارکت بهزیستی و بسیج سازندگی خراسان رضوی، ۴۲۰ سری جهیزیه به زوجین محروم اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار مجتبی غفورپور ظهر امروز در نشست خبری اهدای 420 سری جهیزیه با همکاری سازمان بسیج سازندگی و اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی در محل سازمان بسیج سازندگی استان اظهار داشت: این اقدام مبارک و خداپسندانه  در چهل سالگی بسیج و همچنین چهل سالگی سازمان بهزیستی اتفاق افتاد و تا هفته گرامیداشت دفاع مقدس که در شهریورماه وارد چهل سالگی آن می‌شویم ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از گرامیداشت هفته بسیج در سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی اهدای جهیزیه به مددجویان بهزیستی آغاز شد و در چندین مرحله هستیم این اقدام صورت پذیرفت و در این مرحله اهدای 420 سری جهیزیه انجام شد.

 جانشین فرمانده سپاه خراسان رضوی در قرارگاه امنیتی و اجتماعی شهید برونسی ابراز امیدواری کرد تا پایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس 4 هزار سری جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی و اداره کل بهزیستی در ساخت و مرمت واحدهای ساختمانی عنوان کرد:  احداث 206 واحد ساختمانی و مرمت را در استان خراسان رضوی و مناطق سیل زده استان  گلستان را در دستور کار گذاشتیم. در ادامه این نشست، پوریوسف؛ مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی بیان کرد: بسیج سازمان مقدس مردمی و یک سرمایه اجتماعی است و در معضلات اجتماعی کارگشا بوده و هست.

وی ادامه داد: ما برای ساخت بیش از 100 منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی با با قرارگاه خاتم الانبیاء تفاهمنامه ای را منعقد کردیم. در اهدای جهیزیه نیز خیرین زیادی با ما همکاری داشتند و در این مرحله از اهدای جهیزیه 25 مورد مربوط به مشهد و مابقی برای سایر شهرستان‌های استان است که این جهیزیه‌ها به زوجین معلول و فرزندان بهزیستی و بی سرپرست اهدا می‌شود.

پوریوسف با بیان اینکه رقم میزان ازدواج و فرزندآوری در کشورمان مطلوب نیست، تاکید کرد: بایستی اقدامات فرهنگی مناسبی در این زمینه صورت پذیرد.

 در پایان جلسه سرهنگ پاسدار محمد روحانی؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی افزود: افتخار می‌کنیم در ایام سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)  و همچنین دهه گرامیداشت شهدای جهادی و چهل سالگی بسیج اتفاق افتاد.

وی بیان داشت: محمد جاودانی یکی از شهدای مدافع حرم و از جهادگران بسیجی است که امسال دهه شهدای جهادی با نام این شهید مزین شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی؛ یادآور شد: در عملیات ساخت واحدهای مسکونی 71 واحد در استان خراسان رضوی و 21 واحد در مناطق سیل زده استان گلستان و شهرستان گنبد به همت جهادگران صورت پذیرفت و در عملیات مرمت و بازسازی 66 واحد مسکونی در خراسان رضوی و 48 واحد در استان گلستان انجام شد.

کد خبر 20699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد