ارسال 75اثر به دبیرخانه جشنواره بلندی های پاگیر؛ 31اثر در جشنواره داوری شد

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 75 اثر به دبیرخانه جشنواره بلندی های پاگیر ارسال شده که از این تعداد تنها 31اثر به مرحله داوری رسید.

مسعود فیروزی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی درگفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: 75 اثر به دبیرخانه جشنواره بلندی های پاگیر ارسال شده است و از این تعداد 44 اثر به دلایلی نظیر بیشتر بودن زمان از حدمجاز یا عدم ارتباط با موضوع جشنواره از داوری حذف شدند. 

وی با بیان این مطلب که 31اثر درجشنواره داوری شده است افزود: در بخش حرفه ای افراد دارای معلولیت 3 اثر، آماتور افراد دارای معلولیت 9 اثر، حرفه ای افراد بدون معلولیت 14 اثر و آماتور افراد بدون معلولیت 5 اثر در مرحله داوری نهایی شرکت داده شدند.

فیروزی تصریح کرد: 13 اثر از خراسان رضوی و 18 اثر از خارج استان شامل استان های اصفهان، قزوین، بوشهر، لرستان، کرمان و فارس در جشنواره شرکت کرده بودند.معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص داوران جشنواره بلندی های پاگیر عنوان کرد: در بخش فنی و زیبایی شناسی استاد رضا رادپور و استاد شرمین نصیری، در بخش میزان بیان مطالبه گری ها و مشکلات افراد دارای معلولیت، خانم خوش نیت (مدیرعامل جامعه معلولین ضایعه نخاعی) و از نظر فنی و توانبخشی علیزاده و فیروزفر داوری این جشنواره را برعهده دارند.

کد خبر 19136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد