معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی خبر داد/ جذب بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال 99

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 2میلیارد و 780میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی در سال 99 جذب و اختصاص پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، حمیده محدث، ضمن اعلام این خبر، به موضوع تامین مسکن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر در مرحله عملیات ساخت 89 زمین در استان خراسان رضوی طی تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیاء هستیم؛ در این تفاهم نامه 15هزار واحد مسکونی برای مددجویان سراسر کشور ساخته خواهد شد که در فاز اول 1500 واحد مسکونی است که 140 زمین در استان خراسان رضوی داریم و تاکنون 89 زمین مصوبه اجرایی گرفته اند و مابقی در دستور کار هستند.

محدث افزود: در این طرح تنها تهیه زمین برعهده مددجو است و مددجوی بهزیستی سهم آورده نخواهد داشت و تسهیلاتی برای وی وجود ندارد و ساخت مسکن کاملا رایگان است که ویژه دو گروه زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای دو معلول و بیشتر اجرا می شود. وی تصریح کرد: با تلاش همکاران بهزیستی در خراسان رضوی امیدواریم بتوانیم در فاز بعدی سهمیه بیشتری را به استان خراسان رضوی اختصاص دهیم.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی نیزگفت:دو میلیارد و 780میلیون تومان تسهیلات اشتغال از وجوه اعتبارات بهزیستی برای خراسان رضوی در سال 99جذب شده شروع خوبی در حوزه اشتغال مددجویان خواهد بود.

کد خبر 18824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد