بهزیستی در رسانه ها ا  اهداء کمک های خیرین برای تکمیل و تجهیز ساختمان شیرخوارگاه در اراک

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «زهرا امینی» ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری همیشگی خیرین و نیکوکاران با سازمان بهزیستی در ارایه هر چه بهتر خدمات به خانواده های تحت پوشش در جمع خبرنگاران گفت: کمک های دولتی به تنهایی جوابگوی نیازهای بهزیستی نیست و این سازمان در رسیدگی به افراد تحت پوشش خود همواره نیازمند حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران بوده و هست.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: تکمیل پروژه‌های بهزیستی استان مرکزی نیازمند یاری خیرین است و استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند بهزیستی را در پیشرفت اهداف و رسیدگی بهتر به افراد تحت پوشش یاری کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شیرخوارگاه اراک، یک نمونه خاص و مجموعه‌ای از خدمات و کمک‌های افراد و خیرین است، اظهار کرد: این مجموعه برای تکمیل نیازمند همدلی  و مشارکت خیرین بود که بحمدالله خیرین و نیکوکاران همچون سنوات گذشته پای کار آمدند و بهزیستی را در راستای اجرای این پروژه یاری کردند.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل ساختمان شیرخوارگاه اراک و وصیت زنده نام خیر ارجمند، مرحوم حاج احمد خدایی ، ورثه بزرگوار آن مرحوم  نسبت به اهداء مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال  جهت ساخت، تکمیل و تجهیز ساختمان شیر خوارگاه شهرستان اراک  اقدام کردند که مقرر گردید این مبلغ در سه مرحله به حساب مشارکتهای  بهزیستی استان واریز شود.

امینی با اشاره به اینکه مرحله اول این کمک واریز شده است، ادامه داد: امید است با این کمک نیک خواهانه، ساختمان شیرخوارگاه که  به مدت ۴ سال و تماما با کمک خیرین  و نظارت بهزیستی استان در دست ساخت است،  تکمیل و مورد بهره برداری  قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه هزینه‌هایی که برای شیرخوارگاه صرف می‌شود همزمان توسط دولت و خیرین پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: باید در نظر داشت اعتبارات دولتی برای تمام این موارد کافی نیست و اگر کمک خیرین نباشد ما در اداره کردن مراکز ایتام و شیرخوارگاه‌ با مشکل مواجه می‌شویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از خیران درخواست کمک برای احیا این شیرخوارگاه و تکمیل آن برای همه بچه‌های بهزیستی استان را داشت و گفت: امید است با این کمک  ها بتوانیم قدمی در راستای اهداف بهزیستی برداریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: این شیرخوارگاه با 316 متر زیربنا و ظرفیت پذیرش  و نگهداری نوزادان ونوباوگان زیر 3سال در کل استان در حال تکمیل است.

کد خبر 18343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد