در رسانه| ۶۳ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از احداث ۶۳ مسکن برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان در سالجاری خبر داد.

معصومه محمدی روز شنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) استان افزود: این واحدهای مسکونی برای معلولان و زنان سرپرست خانوار استان احداث می‌شود.

وی گفت: پروانه ساخت زمین‌های پیش بینی شده برای جامعه هدف اخذ و برای آماده سازی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر اینکه طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود، گفت: تامین زمین بر عهده خود مددجو است و در صورتی که خانواده دارای معلول زمین نداشته باشد، زمین توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود.

محمدی اظهار داشت: معافیت از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی این واحدهای مسکونی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته ۹۰ مسکن برای خانواده دارای ۲ معلول در مناطق شهری و ۲۳۲ مسکن روستایی برای مددجویان احداث شد و ۵۰۰ خانواده دارای تک معلول و ۲ معلولی در استان فاقد مسکن شناسایی شدند که اجرای طرح‌های مسکن بهزیستی با اولویت این خانواده‌هاست.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۳۲هزار معلول در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند.

کد خبر 18205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد