رزمایش همدلی مومنانه در تربت حیدریه تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت

رییس اداره بهزیستی تربت‌حیدریه از پرداخت ۹۹۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید و تهیه اقلام کمک معیشتی به مددجویان زیر پوشش این نهاد و آسیب دیدگان ناشی ‌از بیماری کرونا در دو بخش رخ و کدکن از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، زهره اقبال‌نیا ضمن اعلام این خبر افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۵ سبد کالا و لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده هر کدام به ارزش دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بین خانواده‌های مددجویان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های آسیب پذیر زیر پوشش مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز تاکنون ۵۲ سبد غذایی به ارزش ۱۰۴ میلیون ریال در قالب رزمایش همدلی مومنانه بین مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی تربت‌حیدریه توزیع شده است و این اقدام تا عادی شدن شرایط همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

رییس اداره بهزیستی تربت‌حیدریه گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند، سویا، رب، گوشت گوسفند، مواد ضد عفونی کننده و ماسک است که اداره بهزیستی این شهرستان با همکاری خیران و مردم نوع‌دوست منطقه رخ و کدکن بین مددجویان این مناطق توزیع کرده است.

اقبال‌نیا افزود: با توجه به اهمیت وضعیت مددجویان و شرایط سخت کرونایی، با مساعدت بنیاد مستضعفان، ۱۹۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب خانواده‌های این افراد واریز شده است.

مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ، در بخش های رخ و کدکن، ۹۵۵ مددجوی معلول جسمی - حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی، ضایعه نخاعی و اعصاب و روان را در حوزه توانبخشی و امور اجتماعی زیر پوشش خود دارد.

بهزیستی تربت‌حیدریه هم‌اکنون ۴۲ معلول ضایعه نخاعی، ۲۵۴ معلول اعصاب و روان، ۵۳۷ معلول بینایی، هزار و ۶۶۰ معلول جسمی و حرکتی، ۴۳۵ نفر معلول ذهنی و همچنین ۶۱۶ معلول شنوایی را زیر پوشش خود دارد و در طول سال نیز خدمات مختلفی به این افراد ارایه می‌دهد.

کد خبر 17848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد