انتصاب مدیرکل امور فرهنگی و دبیر شورای عالی فرهنگی سازمان بهزیستی

دکتر وحید قبادی دانا،معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی ضمن تشکر از زحمات حجه الاسلام سیدمحمدی در مدت تصدی مدیریت امور فرهنگی سازمان با صدورحکمی«دکترسیدمنتظر شبر»را با حفظ سمت بعنوان مدیرکل امورفرهنگی و دبیر شورای عالی فرهنگی بهزیستی کشور منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛

با تأکید بر اینکه تمامی امور فرهنگی سازمان تحت نظارت و هماهنگی آن حوزه قابل اجرا خواهد بود، انتظار دارم تمامی تلاش خویش را جهت نیل به اهداف ذیل بکار گیرید:

۱_  برنامه‏ ریزی کلان و راهبردی برای تحقق اهداف فرهنگی بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگی. 

۲_ برنامه‏ ریزی در جهت جریان‏ سازی کارآمد، ایجاد ارتباط تنگاتنگ با نخبگان و فرهیختگان فرهنگی و اصحاب رسانه و گسترش ارتباطات دو سویه با سازمان ها و نهادهای متولی سلامت فرهنگی کشور.

۳_ توسعه و ترویج پژوهش در جهت تقویت استانداردها و بازمهندسی امور فرهنگی منطبق با اهداف متعالی سازمان و طراحی فعالیت‏ های نوین فرهنگی براساس نیازهای روز جامعه.

۴_ تأیید تمامی طرح ‏ها و برنامه‏ های فرهنگی هنری در قالب برگزاری جشنواره ‏ها، همایش‏ ها و نمایشگاه ‏های فرهنگی و هنری حوزه ‏های ستادی و استانی و نظارت پویا بر آنها و فراهم نمودن تسهیلات و امکانات لازم برای حضور و مشارکت حداکثری گروه ‏های هدف سازمان.
۵_ تقویت روحیه تحقیق و نوآوری کارکنان و گروه های هدف تحت پوشش در زمینه های فرهنگی.

۶_ نظارت بر انعقاد قراردادها و تفاهم نامه های فرهنگی سازمان با سایر دستگاه ها و نهادها در سطح کشور و پایش اثربخشی آنها.

۷_ شناسایی، تعامـل و تبادل نظـر با مجامـع، تشکل‏ ها و دست‏ اندرکـاران حوزه فرهنگـی کشور در چارچـوب قوانیـن و دستورالعمل‏ های سازمانی.

۸_  تهیه و تدوین پیوست فرهنگی برای برنامه ها و طرح های تخصصی سازمان با تعامل و همکاری حوزه های تخصصی.
 
۹-برنامه‏ ریزی منسجـم و موثر جهـت تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ نماز، مهدویت، جهاد و ایثار و رشد فضایل اخلاقی و تحکیم بنیان خانواده، تقویت نشاط اجتماعی و ارتقاء امید در بین کارکنان و خانواده‏ های آنها و جامعه .

کد خبر 17388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =