مدیر کل بهزیستی ایلام عملکرد این اداره کل  را در کارگروه رسانه ای مجازی تشریح می کند

در ادامه سلسله گفت‌وگوهای مجازی کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونا ایلام، برنامه ۲۰ اردیبهشت ماه این کارگروه به ارایه عملکرد مدیر کل بهزیستی ایلام از خدمات دولت تدبیر و امید اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، پس از شیوع ویروس کرونا کارگروه رسانه ای اطلاع رسانی و تبلیغات کرونا با عضویت اهالی رسانه، فعالان فرهنگی و دانشگاهی و مسوولان استان  در فضای مجازی تشکیل و تاکنون ۳۰ مسوول مختلف اعم از استاندار، معاونان استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در این کارگروه به تشریح عملکرد فعالیت در زمینه کرونا و غیره پرداخته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده اند.

موضوع امشب این کارگروه که  از ساعت ۲۲ تا ۲۴ خواهد بود،  بررسی عملکرد اداره کل بهزیستی استان ایلام در دولت تدبیر و امید  است.

میهمان امشب این برنامه  دکتر « زهرا همتی» مدیر کل بهزیستی ایلام و دبیر گفت‌وگو نیز افشین ابراهیمی سردبیر روزنامه مهران و پایگاه مهران نیوز است.

این گفتگو امشب با مشارکت فعالان رسانه‌ای، چهره‌های فرهنگی و دانشگاهی، هنرمندان و مدیران و مسئولان اجرایی برگزار و خبرنگاران می‌توانند برای برنامه‌ریزی بهتر و مدیریت زمان، سوالات را قبل از گفت‌وگو در اختیار دبیر جلسه قرار دهند. 

کد خبر 17218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد