دررسانه| نیشابور| توزیع ۹۰ بسته حمایتی با حضور رسول خادم بین خانواده‌های کم‌ برخوردار نیشابور

جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ملی در قالب موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) با همراهی رسول خادم ۹۰ بسته‌ حمایتی بین خانواده‌های کم‌ برخوردار نیشابور توزیع کردند.

پهلوان رسول خادم، قهرمان المپیک و جهان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از این حرکت ترویج و جلب مشارکت افراد جامعه به شعار "در خانه بمانیم" برای شکستن زنجیره انتقال کروناست تا خانواده‌هایی که از نظر معیشتی دچار مشکل هستند مدت زمان بیشتری بتوانند در خانه بمانند.
وی افزود: از ۱۱ فروردین تاکنون با همراهی ورزشکاران، قهرمانان ملی و چهره‌های هنری سه هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های کم برخوردار با اولویت زنان سرپرست خانوار که از حقوق ثابت برخوردار نیستند در استان‌های مازندران، لرستان، همدان، گلستان، سیستان و بلوچستان توزیع شده است.
رییس اداره بهزیستی نیشابور نیز گفت: از ابتدای امسال ۷۰۰ سبد کالا از محل مشارکت‌های مردمی و خیرین تهیه و بین مددجویان زیرپوشش این اداره توزیع شده و این حرکت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
علی صدر افزود: از سوی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به صورت موردی به مددجویان زیرپوشش با اولویت خانواده‌هایی که تحت تاثیر کرونا قرار گرفته‌اند اختصاص یافته و به هر خانواده سه تا پنج میلیون ریال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۳۰۰ خانواده کم‌ برخوردار صاحب فرزند دوقلو شناسایی شده تا کمک هزینه‌ای مانند خانواده‌های صاحب سه قلو دریافت کنند.
مرکز شهرستان ۴۵۰هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

کد خبر 16467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد