نجف‌آباد| شیوع کرونا؛ فرصتی برای افزایش ظرفیت خدمات غیرحضوری در جامعه است 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در راستای پیشگیری از ابتلابه ویروس کرونا، گفت: شیوع کرونا فرصت خوبیست برای فرهنگ‌سازی و افزایش ظرفیت خدمات غیرحضوری است.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد ضمن تاکید بر عدم حضور مردم و جامعه هدف بهزیستی در راستای پیشگیری از کرونا، برگزاری دوره آموزشی با موضوع پیشگیری از کرونا ویژه کارکنان اداره، مسئولین فنی و مدیران مراکز روزانه و شبانه‌روزی زیر مجموعه بهزیستی نجف‌آباد بیان کرد.
علیرضا قناعت‌کار ضمن تاکید بر لزوم جدی گرفتن پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: مراکز شبانه‌روزی ملزم به رعایت تمهیدات بهداشتی اعلام شده از طریق وزارت بهداشت و بهزیستی شهرستان نجف آباد هستند.
وی در رابطه با تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده گفت: بهزیستی با هماهنگی شهرداری و بسیج اقدام به ضدعفونی کردن تمامی مراکز شبانه روزی و ساختمان‌های اداری کرد.
قناعت‌کار ادامه داد: همچنین از طریق کمک خیرین، شبکه بهداشت و درمان،شبکه دامپزشکی و بسیج توانستیم حدود 4 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای مراکز شبانه روزی تهیه و در این مراکز توزیع نماییم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فرهنگ‌سازی عدم تردد غیر ضروری مردم، هماهنگی توزیع تعداد 300 بسته مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نیمه شعبان، درب منازل مددجویان انجام شد.
وی در رابطه با پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی همکاران در اداره، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز؛ اقدام به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست و ماسک و توزیع بین همکاران و مراجعین شد.
قناعت‌کار با تاکید بر ایجاد و رعایت فرهنگ در خانه ماندن گفت: این مهم از طریق ارسال پیامک انبوه، نصب پوستر و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و بنر در اداره و واحدهای تابعه اطلاع رسانی شده است.
رئیس اداره بهزیستی نجف‌آباد کنترل و نظارت موثر بر روند فعالیت مراکز شبانه روزی به صورت بازدیدهای دوره‌ای را از دیگر اقدامات در رابطه با پیشگیری از شیوع کرونا توسط اداره بهزیستی اعلام کرد.
وی با تاکید بر کنترل و ایجاد محدودیت‌هایی نظیر لغو ملاقات‌ها، عدم پذیرش جدید و رعایت اصول بهداشتی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، در مراکز شبانه روزی اشاره و در پایان ابراز امیدواری کرد: با کمک همه مردم و مسئولین بتوانیم گام بزرگی در راستای پیشگیری و ریشه کنی این ویروس برداریم.

کد خبر 16076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد