پیام تبریک نوروزی مدیر کل بهزیستی استان قم

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم باصدور پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران ، جامعه هدف و شرکای اجتماعی بهزیستی تبریک گفت .

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم باصدور پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران ، جامعه هدف و شرکای اجتماعی بهزیستی تبریک گفت .

متن این پیام نوروزی به این شرح است :

رسول اکرم(ص ) هرگاه بهار را مشاهده کردید زیاد یاد قیامت و تولد دوباره باشید.

یا مقلب القلوب و الابصار                            یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال                        حول حالنا الی احسن الحال

همکاران گرامی :

این روزها چقدر نیاز داریم حالمان دگرگون گردد و به احسن حال برسیم .

آری دفتر ایام ورق می خورد و شمیم بهاری وحلول سال نو ، پیام تحول و دگرگونی را نوید می دهد ، با تولد بهار و در رستاخیزی دوباره، طبیعت شکوفا شده و فصل سرسبزی و طراوت و زندگی از سر گرفته می شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می آورد .

سال 1398 از جهاتی سالی خاص و سخت برای ملت شریف ایران بود و برای کارکنان و جامعه هدف بهزیستی قم هم سالی پرفراز و نشیب.

در سالی که گذشت با اهتمام و همراهی  مدیران ، کارکنان و کلیه دست اندرکاران عرصه رفاه اجتماعی  اعم از خیرین ، موسسات خیریه و مراکز و مجتمع های تحت نظارت، علی رغم تنگناهای مالی و اعتباری در حد مقدورات گامهای موثری در ارائه خدمت، افرایش دریافتی مددجویان ، توسعه خدمات و افزایش دریافتی کارکنان برداشته شد اما با شرایط مناسب فاصله داریم.

اینجانب ضمن عرض تبریک حلول سال1399 و تقدیر از همراهی، اهتمام و تلاشهای ارزنده کلیه معاونین، کارکنان و مراکز اذعان دارم موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شد مرهون تلاش و دلسوزی همکاران ارجمند بوده و شایسته سپاس ، تکریم و تجلیل است .

 از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی و توجهات معصومین (س ) در سال جدید با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در خدمت به جامعه هدف برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و عیال الله را فراهم خواهیم ساخت.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیرکل بهزیستی استان قم

کد خبر 14887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد