تعطیلی تمام مراکز روزانه توانبخشی و مهدهای کودک تا پایان سال در سراسر کشور

رییس سازمان بهزیستی کشور از تعطیلی تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان در تمامی استان‌های سراسر کشور تا پایان سال شمسی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا با اعلام این خبر گفت: این  تصمیم در راستای اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس تا پایان سال شمسی جاری اتخاذ شده است.

وی درخصوص جبران ضرر احتمالی ناشی از تعطیلی مهد کودک‌ها و مراکز توانبخشی روزانه افزود: یارانه پرداختی به مراکز توانبخشی روزانه تحت پوشش سازمان بهزیستی برای ماه هایی که این مراکز با بخشنامه های ارسالی تعطیل شدند به صورت یارانه پرداختی در بهمن ماه برای آنها واریز خواهد شد. بنابراین تعطیلی هیچ تاثیری در دریافت میزان یارانه مراکز توانبخشی روزانه نخواهد داشت.

رییس سازمان بهزیستی خاطرنشان ساخت: با پیگیری‌های دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام مهدهای کودک هم در لیست مشاغل متاثر از شیوع ویروس کرونا در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس کرونا گنجانده شد و بر این اساس هر گونه تصمیم این کارگروه برای حمایت از مشاغل متضرر هم شامل حال مهدهای کودک سراسر کشور خواهد شد. 

کد خبر 14428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =