لزوم تعیین تعرفه واحد برای خدمات مشاوره ای

سرپرست بهزیستی مازندران در دیدار تشکل مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی استان با اشاره به لزوم تعیین تعرفه های مشاوره گفت: ضروریست تا نظام مشاوره و روانشناسی و بهزیستی برای یک تعرفه واحد برای مشاوره به اتفاق نظر برسند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری در دیدار تشکل مراکز مشاوره و خدمات روانشناسی استان با تاکید بر اهمیت مشاوره در جوامع امروزی گفت: رفتار های فردی موثر، احساس مسئولیت، تجربه و علم روز و نیز شناخت واقعیات موجود در اصلاح امور اثر گذار خواهد بود.
سرپرست بهزیستی مازندران افزود : تخصص الزاما بینش و باورها را تغییر نمیدهد و آنچه در روند اجرایی اثر گذار است باور های ماست .
باقری با اشاره به لزوم تعیین تعرفه های مشاوره گفت: ضروریست تا  نظام مشاوره و روانشناسی و بهزیستی برای یک تعرفه واحد برای مشاوره به اتفاق نظر برسند.
وی با بیان اینکه مراکز خدماتی در حوزه توانبخشی از محل دریافت یارانه، معاف از مالیات هستند، با تاکید بر اهمیت نظارت بر روند فعالیت مراکز مشاوره گفت: بهزیستی متولی نظارت بر اماکن و مراکز مجازی است که از از طریق مراجع قانونی  مجوز دریافت کرده اند.
سرپرست بهزیستی مازندران  با اشاره به ضرورت ارتباط با آموزش و پرورش و فعالیت های پیشگیرانه در حوزه دانش آموزان تصریح کرد:  یک پنجم دانش آموزان ما نیاز به مداخلات تخصصی حمایتی روانشناسی و مددکاری دارند
باقری بابیان اینکه مهمترین رویکرد بهزیستی ، اقدامات پیشگیرانه است خاطرنشان کرد: با تمرکز برفعالیت های پیشگیرانه بر روی نسل جوان و ارائه مهارت های زندگی و خود مراقبتی آینده را از بسیاری مشکلات در امان خواهیم داشت.
گفتنی است ۱۸۶ مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی با همکاری بیش از ۵۰۰ مشاور و روانشناس در سطح مازندران فعال می باشند

کد خبر 12785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد