مبلغ یک میلیارد ریال به بهزیستی قلعه گنج اختصاص یافت

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در جریان سفر به شهرستان قلعه گنج در ادامه دیدار ها و بازدیدها با فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در دیدار با مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج با ابراز تأسف از وقوع سیل در مناطق جنوب استان و وارد شدن خسارت به مردم روستا به تشریح اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در سطح شهرستان و استان پرداخت وگفت :  پس از امکان دسترسی به روستاهای سیل زده ، از ساعات اولیه کارشناسان بهزیستی قلعه گنج با حضور در این روستاها و اقدامات میدانی گزارش هایی از میزان خسارت و نیازهای مردم به ویژه افراد تحت حمایت تهیه کردند .
وی پرداخت نقدی به بهزیستی شهرستان های جنوبی از جمله بهزیستی قلعه گنج به مبلغ یک میلیارد  ریال را از اقدامات دیگر بهزیستی ذکر کرد و گفت : بهزیستی قلعه گنج با نظر کارشناسی و مددکاری عهده دار تامین نیازهای مردم تحت حمایت است .
صادق زاده با بیان اینکه مواد غذایی- مواد شوینده – لباس – پتو و بسته های حمایت ویژه کودکان نیز بسته بندی و بارگیری شده و امروز در بهزیستی قلعه گنج برای توزیع تخلیه می شود .
این مقام مسئول ترمیم میزان پرداخت به افراد و خانواده های دحت حمایت و افزایش مستمری را از اقدامات قابل قبول دولت ذکر کرد که گرچه متناسب با نرخ تورم نیست اما در ارتقاء توان اقتصادی گروه های هدف نقش چشمگیری داشته است .
مدیرکل بهزیستی با اشاره به  ظرفیت های به وجود آمده در جنوب کرمان به ویژه در شهرستان قلعه گنج افزود : بهزیستی قلعه گنج هم در این سالها همراه  با سایر بخش ها توانسته خدماتش را ارتقاء دهد به طوریکه در حال حاضر مراکز متعددی در زمینه های مختلف پیشگیری و درمان دائر و مشغول خدمت هستند .
مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج نیز در این دیدار با قردانی از اقدامات کارشناسی و به موقع کارکنان بهزیستی قلعه گنج از این رویدار به اهتمام و حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به مسائل اجتماعی اشاره کرد و گفت : در موضوع مسائل اجتماعی با پیروی از مقام معظم رهبری ، توجه به مسائل اجتماعی را در راس امور فرمانداری قرار داده ایم که امیدواریم با همراهی و هم افزایی با مجموعه بهزیستی به لحاظ خدمات ارزشمند این سازمان اجتماعی ، بتوانیم منشاء خدمات موثر باشیم
گفتنی است در این جلسه  اکبر دستجردی رئیس بهزیستی شهرستان قلعه گنج در گزارشی به تشریح اقدامات بهزیستی در مناطق سیل زده پرداخت .

کد خبر 12739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد