پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از خادمان مردم ایران اسلامی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

سَلامٌ عَلی‌ إِبْراهِیمَ «۱۰۹»

کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ «۱۱۰»

إِنَّهُ مِنْ عِبادِنَا الْمُؤْمِنِینَ «۱۱۱»

خبر شهادت حضرت ایت الله دکتر رئیسی و همراهانشان که در حال مجاهدت و خدمت به ملت شریف ایران بوده اند، موجب تالم و تاثر خانواده بزرگ بهزیستی شد. بی تردید خدمات این عزیزان و تلاش های مداوم ایشان در راه اسلام و وطن، پاداشی جز شهادت آن هم در روز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت نمی توانست داشته باشد. دغدغه مندی، بررسی ها و توصیه های رئیس جمهور محترم نسبت به جامعه هدف و مددجویان این سازمان فراموش نشدنی و بی مثال بود و هیچگاه از قلب و ذهن مان پاک نخواهد شد.

امروز قلب همه ملت ایران عزادار و داغدار ۸ شهید راه خدمت در سانحه رخ داده در ورزقان تبریز شد و اینجانب به نمایندگی از خانواده داغدار سازمان بهزیستی و شرکای اجتماعی، شهادت رئیس جمهور محترم، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و کادر پرواز را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های گرامی ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم. برای همه آنان همنشینی با اولیا و خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(عج) و برای بازماندکان صبر و تداوم خدمت را آرزومندم .

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 108413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =