پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت دهه نورانی کرامت و روز دختر

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران، در پیامی آغاز دهه کرامت و روز دختر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: هر خانه‌ای که در آن دختر باشد، هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان ارزانی‌اش می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌شود، در حالی‌که در هر شبانه ‌روز برای پدر آن دختران عبادت یک سال نوشته می‌شود.
آغاز دهه کرامت، گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و روز دختر است و در پایان این دهه عزیز، ولادت هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت امام علی بن موسی الرضا (ع) را به جشن و سرور می نشینیم.
ولادت حضرت معصومه (س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. 
دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند و توجهات خانواده و جامعه آنان را به جایگاه و منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک می کند. 
این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.
اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه سلام الله علیها، امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و آغاز دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر را به همه شیفتگان اهل بیت(ع)، بانوان و دختران سراسر کشور بویژه دختران جامعه هدف بهزیستی مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد.
دکتر فریبا بریمانی
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 107474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد