مشارکت سازمان بهزیستی در جایزه ملی نشان والی ویژه آئین تجلیل از فعالان مردمی و جهادی

اولین جلسه دبیرخانه شورای انتخاب رویداد و جایزه ملی حاج عبدالله والی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در محل دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این نشست، مصادف با سالروز وفات حاج عبدالله والی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، نمایندگان دستگاه های مرتبط حول محور شاخص ها و نحوه انتخاب جایزه ملی به گفت و گو پرداختند.

سید محمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی به عنوان نماینده این سازمان ضمن قدردانی از اهتمام به گزاری این رویداد گفت: برگزاری رویدادهای اینچنینی، جریان ساز و موجب توسعه اقدامات جهادی و تقویت جهادگران در عرصه های خدمات رسانی می شود.

وی در ادامه افزود: سازمان بهزیستی کشور یک نهاد حمایتی دولتی است که در حوزه های تخصصی در حال ارائه خدمت می باشد، از این رو اقدامات مددکاران در مجموعه بهزیستی به عنوان یک فعالیت جهادی محسوب می شود و پیشنهاد می‌ شود در این خصوص این قشر از عزیزان هم در جهت ارزیابی و انتخاب قرار گیرند.

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی، توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی، ضمن تاکید بر این نکته که بهزیستی یک سازمان فعال در عرصه های جهادی است گفت: سازمان بهزیستی با دارا بودن بیش از ۷ میلیون جامعه هدف در سطح کشور با اجرای رویدادها و کار ویژه های مختلف همواره در عرصه خدمت رسانی و حمایتی در دولت پیشرو است.

آئین اعطای نشان والی به منظور تجلیل از الگوهای موفق کار مردمی و جهادی در عرصه محرومیت زدایی و پیشرفت کشور میباشد. این رویداد به دنبال الگوسازی، فرهنگسازی، ترویج و همچنین گسترش مرزهای خدمت رسانی از طریق معرفی نمونه های موفق است. این نشان در سه سطح فردی، گروهی و نهادی طراحی و به نام حاج عبدلله والی مزین شده است.  

اهداف کلی پروژه جایزه والی، وسعت دادن به مخاطب عرصه های محرومیت زدایی و کار مردمی، گسترش مرزهای خدمت رسانی و اقدام جهادی، معرفی الگوهای ویژه و برتر ترویج فرهنگ مشارکت مردمی تقویت و انسجام شبکه فعالان محرومیت زدایی و مردمی خواهد بود.

کد خبر 106826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =