افتتاح مرکز مشاوره بهار در شهرستان اسلام‌آبادغرب

در راستای رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، با حضور معاون سیاسی_امنیتی فرماندار، رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهری و کارشناسان مربوطه و به مناسبت هفته سلامت روان، مرکز مشاوره بهار در شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

صفری رئیس بهزیستی این شهرستان ضمن خیرمقدم و تبریک هفته سلامت روان بیان داشت: مرکز بهار با هدف دسترسی آحاد جامعه به خدمات اجتماعی و برای جلوگیری از اختلافات حاد خانوادگی و پیشگیری از طلاق به عنوان سومین مرکز مشاوره در شهرستان افتتاح می‌شود که به ارائه خدماتی از قبیل؛ تقویت مهارت‌های ذهنی، تشخیص و درمان انواع اختلالات، وسواس، اضطراب، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، کودکان و نوجوانان و مشاوره‌های خانوادگی و تحصیلی می‌پردازد.
 
احمدی معاون فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان، عملکرد و خدمات‌رسانی بهزیستی به اقشار نیازمند و تحت حمایت را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: افتتاح چنین مراکزی برای حفظ سلامت روان آحاد جامعه مورد نیاز است.

محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهری این شهرستان از تعامل و همکاری مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان در طول سال، در رابطه با برنامه‌های اجرایی از سوی بهداشت و درمان برای جامعه هدف بهزیستی مثبت ارزیابی کرد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 106299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد