ارائه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در سال ۱۴۰۲ در استان البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: پنجاه و یک هزار و صد وبیست مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ در سال گذشته ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" از ارائه خدمات مشاوره حضوری به سیزده هزار و صد نفر طی یکسال گذشته خبر داد و گفت:این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی خانوادگی در جهت ارتقاء سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است.

وی عنوان کرد:همچنین درسال ۱۴۰۲ پنجاه ویک هزار و صد وبیست مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ بمنظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره‌ای انجام شده است.  

وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی،اضطراب،کودک و نوجوان،مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است،اظهار کرد:همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها،گاهاً ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب،تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

شایان ذکر است سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۲۴ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد.

کد خبر 106182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد