نشستی با محوریت دل‌نوشته‌های بانوان جامعه کارگری

پویش دل‌نوشته، تجربیات بانوان کارگر را به تصویر می‌کشد و از لابه‌لای نوشته‌ها و گفته‌هایشان؛ مسائل، مشکلات و چالش‌های کار و زندگی آنان هویدا می‌شود و می‌تواند راهی برای حل مشکلات آنان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:
برگزاری پویش دل‌نوشته‌های بانوان کارگر با هدف تأثیرگذاری حضور بانوان ایرانی در جامعه است.

زهرا جانجانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در جلسه کمیته شورای هماهنگی مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه گفت: پویش دل‌نوشته‌های بانوان کارگر در استان کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر (۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت) و با هدف تأثیرگذاری حوزه بانوان و خانواده در جامعه کار و تولید برگزار می‌شود.

وی افزود: بانوان توانمند استان در بخش کارگری و کارمندی می‌توانند دلنوشته‌های خود را در اسرع وقت به شماره ۰۹۱۸۷۳۸۳۷۳۳ ایتا نمایند که در پایان به برگزیده‌ها به قید قرعه هدایایی اهداء خواهد شد.

در این نشستِ هم‌اندیشی که مشاور امور بانوان و مسئول دفتر خانواده و بانوان بهزیستی استان نیز حضور داشتند؛ برنامه‌های متنوعی برای جامعه هدف زنان سرپرست خانوار و بانوان معلول شاغل، در هفته کارگر مطرح شد که مورد استقبال مسئولین و حاضران در این نشست قرار گرفت.

متن کامل خبر


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 106179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد