در رسانه | ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل واگذار شد

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل اعلام کرد: ۷۸۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در این استان در سال ۱۴۰۲ در اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، از انشعاب رایگان گاز برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، میرسعید سیدمتین روز سه‌شنبه اظهار کرد: توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز است و از ۷۸۰ انشعاب رایگان اعلام شده، ۴۸۴ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۴۳ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش سازمان بهزیستی و ۱۵۳ انشعاب به سایر اقشار جامعه هدف واگذار شده است.

وی با اشاره به این که این اقدام از سوی همه ادارات گاز استان انجام گرفته است، افزود: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی در صورتی‌ که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه مربوطه و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

سیدمتین با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: این شرکت گاز از بدو تاسیس تا بحال به بیش از ۵۶۶ هزار مشترک خدمات ارائه می‌کند و از این تعداد ۴۲۵ هزار مشترک شهری و ۱۴۰ هزار مشترک روستایی هستند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و مناطق مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

کد خبر 105947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد