پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح ذیل است:

دوازدهم فروردین ماه، روز به ثمرنشستن خون شهیدان، نماد و جلوه عملی و آگاهانه مردم سالاری دینی برای رهایی از پلیدی‌های طاغوت زمانه و برپایی حکومتی الهی برای خدمت به صاحبان اصلی انقلاب که محرومان و مستضعفان هستند با هدایت معمار و معیار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی است. سالروز ایمان ملت فرهیخته ایران به آرمان‌های نظامی مردم‌سالار و تحت زعامت ولایت فقیه است که اکنون به همت همان مردم و فرزندانشان، پرچمدار پیشرفت و تعالی در منطقه شده است.

در این نظام مقدس شعار (ما میتوانیم) به عمل تبدیل شد و امروز جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه ی رفیع مقاومت اسلامی ایستاده و شاهد دستاوردهای آن در زمینه های مختلف هستیم. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی، یوم الله ۱۲فروردین ماه را گرامی میدارم. امیدوارم در سالی که با شعار « جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده در پرتو توجّهات امام عصر (عج) با اتحاد، همبستگی و همدلی، عزم راسخ ملی، مدیریت جهادی، تلاش مضاعف در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله های پیشرفت و عدالت گام های اساسی برداریم.

کد خبر 105059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد