پیام مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت ۲۲ اسفند ، روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی،

متن پیام محمدپوری بدین شرح است:


بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)


حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.
شهید، زیباترین شکل از بندگی در پیشگاه حضرت حق و سندی بر حقانیت مسیری مقدس است. سخن از شهید روایتی است از انسان‌هایی که در بالاترین تراز و معیار بندگی جای گرفته اند. آنان با ایثار همه‌ی هستی خود در راه اسلام و اعتلای وطن، به خدا پیوستند و ما تا همیشه‌ی تاریخ ، مدیون آنان خواهیم بود.
شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دفاع از حرم، شهدای خدمت به ویژه کادر فداکار درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و شهدای عرصه‌ی گمنامی که در پیشگاه خدای تبارک و تعالی “عند ربهم یرزقون” اند.
عظمت و عزّت امروز ایران اسلامی بخاطر شهادت و روحیه شهادت طلبی جوانان مومن و انقلابی است و این فرهنگ نجات‌بخش و الهی همیشه باید در رگ‌های جامعه در جریان باشد؛ ترویج و انس با فرهنگ شهید و شهادت بهترین و کارآمدترین سلاح در خنثی‌سازی و شکست توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی است.
در سالروز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، به روح بلند همه شهدای راه حق درود می‌فرستیم و با گرامیداشت یاد و نام آنان، این روز را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان شهدای گرانقدر انقلاب قرار دهد.

کد خبر 104087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد