۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
شهادت اوج تعالی انسان است

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در مراسم یادواره شهدا و ایثارگران بهزیستی خراسان رضوی، گفت: امیدواریم دعای شهداء شامل حال ما بشود تا بتوانیم در خدمت مقدسی که در سازمان بهزیستی به عنوان سازمان مولود انقلاب بر عهده ما گذاشته شده، شرمنده صاحبان اصلی انقلاب نباشیم.

دکتر مسعود فیروزی با اشاره به حدیث قدسی، گفت: خداوند می‌فرمایند آن‌کس که مرا طلب کند، مرا می‌یابد و آن‌کس که مرا یافت، مرا می‌شناسد و آن‌کس که مرا شناخت، مرا دوست می‌دارد و آن‌کس که مرا دوست داشت، به من عشق می‌ورزد و آن‌کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می‌ورزم و آن‌کس که من به او عشق ورزیدم، او را می‌کشم و آن‌کس را که من بکشم، خون‌بهای او بر من واجب است و آن‌کس که خون‌بهایش بر من واجب شد، پس خود من خون‌بهای او می‌باشم. این حدیث سیر تطور و مقام رسیدن به قرب الهی و جایگاه عزیزکرده‌ها در محضر باری تعالی را نشان می‌دهد. کسی که در طلب دوست باشد، یعنی قدم در راه معرفت الهی گذارده و حق را می یابد و کسی که حق را یافت از شهد وجودش بهره خواهد گرفت و عاشقی شعله برخواهد کشید. تمام معرفت الهی در مسیر طلب معبود نهفته است. هر که این کلام قدسی را بخواند، می‌فهمد که اگر کسی سراغ خانه دوست را  بگیرد، به سرایش خواهد رسید و این همان مسیر کسب معرفتی است که تمام بندگان خالص خدای متعال آن را پیموده به وصالش رسیدند.

وی افزود: درود می‌فرستیم به روح بزرگ همه شهدا خصوصا شهید فیاض‌بخش و شهید لواسانی بنیان‌گذاران سازمان بهزیستی و درود می‌فرستیم به روح بلند و متعالی امام شهدا معمار و معیار انقلاب و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری را داریم. باعث افتخار ماست که 352 نفر از پرسنل بهزیستی خراسان رضوی از خانواده‌ی شهدا و ایثارگران هستند که 161 نفر در مشهد و 191 نفر نیز در سایر شهرستان‌ها در بهزیستی خدمت می‌کنند. 70  نفر از این بزرگواران از خانواده شهداء و 67 نفر فرزندان جانبازان عزیز هستند. 32 رزمنده از یادگاران رزمندگان دفاع مقدس، 12 جانباز بزرگوار و 2 آزاده نیز در بهزیستی خراسان رضوی مشغول به خدمت به صاحبان اصلی انقلاب می‌باشند و این از افتخارات ماست.

کد خبر 103900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد