🔸مدیرکل بهزیستی استان لرستان از پویش عید تا عید در  بهزیستی لرستان خبر داد

مدیرکل بهزیستی استان لرستان از  خیرین و نیڪوکاران و همچنین مردم ولایت مدار و نیڪ اندیش استان لرستان بمنظور حضور سبزشان در پویش "عیـــد تا عیــــد" دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، مدیرکل بهزیستی استان لرستان از  خیرین و نیڪوکاران و همچنین مردم ولایت مدار و نیڪ اندیش استان لرستان بمنظور حضور سبزشان در پویش "عیـــد تا عیــــد" دعوت بعمل آورد.

همایون عمودی زاده مدیرکل بهزیستی استان لرستان با بیان اینڪه انجام ڪار خیر باقیات و صالحات است گفت: یکی از زیبایی های سال جدید مصادف شدن آن با ماه مبارڪ رمضان و ماه میهمانی خداست و اداره بهزیستی لرستان بر آن است تا با راه اندازی  پویش عید تا عید دل جامعه هدف خود را شاد کند.

 عمودی زاد مدیر کل بهزیستی لرستان هدف از راه اندازی این پویش را تامین بسته‌های خوراڪ و پوشاک و  همچنین لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد و افزود، این پویش از آغاز عید نوروز تا عید سعید فطر در راستای کمک رسانی به جامعه هدف و خانواده های نیازمند برگزار می شود.

مدیر کل بهزیستی لرستان از موسسات و مراکز خیریه و همچنین مراکز مثبت زندگی دعوت کرد حداکثر توان خود را برای جذب و جلب مشارکت خیرین و کمک های مردمی به کار ببندند.

عمودی زاده در ادامه از مردم عزیز و خیرین نیڪوکار درخواست کرد کمک های نقدی خود را از حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان لرستان به شماره ۳۳۰۶۹۰۷۳۴۵۴۸۰۳۱ و یا شماره ڪارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۰۹۵۸۸۸ واریز نموده و کمک های غیر نقدی خود را به ادارات بهزیستی شهرستانها تحویل دهند.

امید و آرزو ڪه در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی­عصر(عج) سالی توأم با موفقیت، بهروزی و سلامتی داشته باشید.


 

کد خبر 103767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد