آخرین اقدامات بهزیستی خراسان رضوی برای برگزاری انتخابات پرشور تشریح شد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی درخصوص اقدامات انجام گرفته توسط این اداره کل به‌منظور مشارکت حداکثری کارکنان و جامعه هدف در انتخابات، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری توصیه کردند هر کسی که مخاطبی دارد باید برای تشویق و دعوت مردم به انتخابات وارد عمل شود. به همین منظور قرارگاه جهاد تبیین از اوایل بهمن ماه در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تشکیل شد و پیرو تشکیل این قرارگاه، همایشی با حضور ۴۰۰ نفر از روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، کارمندان و مسئولین فنی مراکز تابعه بهزیستی با سخنرانی معاون فرهنگی اجتماعی اطلاعات خراسان رضوی برگزار شد. در نهایت قرارگاه جهاد تبیین در تمامی ادارات بهزیستی شهرستان‌ها تشکیل گردید.

مسعود فیروزی با بیان اینکه باید دیگران را به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنیم، تصریح کرد: اگر اطرافیان خود ولو یک نفر را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم، سهم خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور ایفا کرده ایم. به‌همین منظور پویش‌های مختلفی در سطح استان خراسان رضوی برگزار گردید که از جمله آنها می‌توان به پویش خانواده و رای اولی‌ها اشاره کرد. این پویش بین فرزندان مقیم مراکز بهزیستی و فرزندان همکاران در دو بخش عکاسی و تکمیل جمله (من رای می‌دهم، چون) در حال اجرا است. همینطور برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب "شبهات انتخابات" نوشته استاد راجی برای جامعه هدف و کارکنان بهزیستی نیز از جمله مسابقات برگزار شده به‌منظور تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع 313 سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و خیرین در میان مددجویان بهزیستی، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجویان و رای اولی‌های تحت پوشش معاونت اجتماعی، تاکید بر سرکشی مسئولین شهرستان‌ها از خانواده‌های چند معلولی و رسیدگی به مشکلات آنها، سرکشی از خانواده‌های شدیدا نیازمند حوزه امور اجتماعی، برگزاری میز ارتباطات مردمی در راستای رضایت مردم و جامعه هدف، تولید محتوا به صورت پیام، کلیپ، پوستر و انتشار در فضای مجازی و پورتال سازمان از جمله اقدامات انجام گرفته در تمامی شهرستان‌ها بوده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: بسته راهبردی و سیاسی انتخابات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ادارات بهزیستی تمامی شهرستان‌ها ارسال گردیده و درهمین راستا جلسات توجیهی و تبیینی متعددی نیز فقط درخصوص انتخابات وابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه برای روسای شهرستان‌ها به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 

کد خبر 103386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد