سقز/ برگزاری جلسات تبیین و روشنگری انتخابات

در دفتر رئیس بهزیستی سقز، سه جلسه متوالی با موضوع روشنگری و مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه بالأخص خانواده بهزیستی در انتخابات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان جلسات توجیهی روشنگری انتخابات به صورت جداگانه، در سه روز متوالی در بهزیستی سقز برگزار شد.

در این جلسات ابتدا در جلسه اول رئیس و جمعی از کارکنان اداره، سپس جلسه دوم رئیس، کارشناس مسئول مشارکت ها، کارشناس موسسات و مراکز غیردولتی، کارشناس مسکن، کارشناس حراست بهزیستی شهرستان و مسئولین موسسات خیریه و در نهایت جلسه سوم رئیس اداره، مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی شهرستان، کارشناس حراست، کارشناس پیشگیری و کارشناس روابط عمومی بهزیستی شهرستان حضور داشتند.

در این جلسات رئیس بهزیستی با اشاره به بحث مهم انتخابات پیش رو ضرورت و اهمیت نقش مشارکت اجتماعی و حضور حداکثری تمام اقشار جامعه بالأخص خانواده بهزیستی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم چنین مجلس خبرگان رهبری، انتخاب نماینده اصلح را با بصیرت و آگاهی کامل خواستار شد.

 وی در ادامه افزود: هیچ یک از همکاران اداره و کارکنان موسسات و مراکز تحت نظارت این اداره حق هیچ گونه تبلیغی برای نماینده و جناح خاصی را ندارند و مراکز مثبت زندگی نیز می توانند از ظرفیت های خود با برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه های آموزشی و تبیینی زمینه استقبال و حضور گسترده مددجویان خود به خصوص جامعه هدف در این انتخابات را فراهم کنند.

سقز/ برگزاری جلسات تبیین و روشنگری انتخابات

سقز/ برگزاری جلسات تبیین و روشنگری انتخابات

کد خبر 103376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد