پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت فرارسیدن نیمه‌شعبان

دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد فرخنده حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

نیمه شعبان المعظم، سالروز میلاد فرخنده و پربرکت یگانه منجی عالم که بشریت ظهور او را به انتظار نشسته و با آمدنش وعده خداوند درباره مستضعفان به حقیقت خواهد رسید و خداوند رهبری مستضعفان را به فردی صالح خواهد سپرد تا به میراث الهی دست یابند. حکومت حضرت مهدی (عج) را حکومت مستضعفان می‌نامند و با ظهورحضرت حجت(ع) طبق وعده الهی، مستضعفان، حاکمیت و حکومت را بر دست خواهند گرفت.

مفهوم اسلام، مستضعفین و دغدغه رنج‌ها و دردهای محرومان و مستضعفان کشور، یکی از انگیزه‌های بنیادین امام خمینی در انقلاب اسلامی و سیاست‌های  مورد نظر ایشان در معماری بنیادهای نظام جمهوری اسلامی بوده است. سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی که مولود انقلاب است وظیفه خدمت‌رسانی به صاحبان اصلی انقلاب که که کوخ‌نشینان و مستضعفان هستند را برعهده دارد. جایگاه سازمان بهزیستی در فرآیند رفع محرومیت و استضعاف بسیار راهبردی و پراهمیت است.

اینجانب عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز میلاد خجسته یوسف زهرا (ع) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به منتظران آن حضرت و تمامی کسانی که با زحمات شبانه‌روزی و طاقت فرسا به‌دنبال گره‌گشایی و رسیدگی به مستضعفان، ایتام، مظلومان و... هستند که جز پناه بردن به آستان حضرت باری تعالی هیچ مامن دیگری ندارند، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند برای آنها و خانواده‌هایشان توفیق، سلامت و عاقبت به‌خیری را خواستارم.

کد خبر 103141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد