برگزاری سی و ششمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی، سی و ششمین (جلسه شورای اداری) گردهمایی مشترک معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستاهای تابعه در محل سالن اجتماعات بهزیستی استان به صورت کارگروهی، برنامه ریزی شده و کاملاً تخصصی برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ماه میهمانی خدا با اشاره به برخی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته طی سالجاری بویژه در جریان دولت مردمی گفت: بحمداله در سایه همت و تلاش تمامی همکاران و شرکای اجتماعی سازمان در بخش های دولتی و غیردولتی افتخارات و توفیقات خوبی در سالجاری حاصل گردید که جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران به انحای مختلف قدردانی گردد.

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی شورای اداری با حضور حوزه های تخصصی تصریح کرد: تمام اهتمام و دغدغه ما براین است که در کنار نقات قوت، به بررسی و برطرف کردن نقاط ضعف خود بپردازیم و هدف اصلی ما، بررسی مسائل تحولی، خروج از روزمرگی، شناسایی نقاط ضعف و به حداقل رساندن آسیب ها و معضلات موجود برای کمک رسانی به ولی نعمتان عزیزمان است.

رضایی در ادامه ضمن استماع نظرات کارشناسی معاونین و نمایندگان روسای شهرستانها بر مورادی همچون؛ بحث نظارت بر عملکرد مراکز و واحدهای تابعه، اشرافیت و تسلط بر تمامی دستورا لعمل ها و آئین نامه های ابلاغی، تامین نکات ایمنی  ساختمان و دقت در حفظ و نگهداری آنها، حراست و صیانت از اموال و پرسنل اداری تاکید نمود.

این مسئول با اظهار این مطلب که امسال به مدد الهی و تلاش همکاران جهش های خوبی در زمینه تامین نهضت مسکن داشتیم گفت: تا کنون تعداد ۱۸۰ واحد مسکونی تحویل افراد واجد شرایط از ولی نعمتان داده شده است و تعداد ۵۰۰واحد مسکونی هم در دست ساخت می باشد همچنین در کنار این اقدام بحث اشتغالزایی و مددجویان هم مورد عنایت دولت مردمی قرار گرفته و با جدیت دنبال  می گردد.

وی در همچنین بر لزوم اطلاع رسانی کامل از جریان آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت، فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی و آگاهسازی افراد جامعه هدف از اقدامات و خدمات ارائه شده، رعایت انظباط در انتشارات و فعالیتهای تبلیغی، حسایست کافی در معرفی واجدین شرایط و بهره مندی مددجویان در استفاده از تسهیلات بانکی، دقت در هزینه کرد اعتبارات، حفظ و نگهداری از پرونده های بازتوان شدگان، برنامه ریزی لازم در انجام آموزش های تخصصی و فنی و حرفه ای، اهمیت بخشی به بحث تجهیزات و مسائل ایمنی ساختمان، بیمه مسئولیت پرسنل، پیگیری بعد از انجام بازدیدها، اهمیت دادن به مباحث مناسب سازی محیط و مبلمان شهری، دقت در پرداخت شهریه های دانشجویی و دقت در اهدای وسایل کمک توانبخشی به معلولان تاکید نمود.

گفتنی است در پایان این نشست بر اساس نتایج شاخص های ارزیابی عملکرد طی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ شهرستانهای اردبیل رتبه اول، پارس آباد رتبه دوم و مشکین شهر رتبه سوم را کسب نمود.

همچنین طی نتایج شاخص های ارزیابی عملکرد  شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ شهرستان اردبیل رتبه اول، نمین رتبه دوم و مشکین شهر رتبه سوم را بدست آوردند. شهرستان اصلاندوز هم طی شش ماه دوم سال ۱۴۰۱ و شش ماه اول سال ۱۴۰۲ بالاترین میزان رشد عملکردی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است بر اساس نظامنامه نظارتی ارزیابی عملکرد معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی در حوزه بیمه و درمان مددجویان رتبه اول و در بخش نیروی انسانی رتبه دوم را بدست آورد همچنین معاونت توانبخشی در حوزه توانمند سازی معلولان رتبه دوم، معاونت امور اجتماعی در حوزه توانمند سازی زنان و خانواده رتبه چهارم، معاونت توسعه پیشگیری در حوزه مشاوره و امور روانشناختی رتبه دوم و اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری درحوزه آموزش و پژوهش رتبه اول کشوری  را در سال ۱۴۰۱کسب نمودند.

شایان توجه می باشد که معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در حوزه بیمه و درمان رتبه اول، معاونت امور اجتماعی در حوزه توانمند سازی کودکان و نوجوانان رتبه چهارم و معاونت توسعه پیشگیری در حوزه پیشگیری از معلولیت ها و تلفیق اجتماعی رتبه چهارم کشوری را در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ بدست آوردند که با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 103057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد