همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات به همت اداره کل بهزیستی البرز برگزار شد

همایش جهاد تبیین با حضور مدیرکل بهزیستی البرز،معاونین و رؤسای ادارات ستادی ،رئیس بهزیستی کرج و جمع کثیری از کارکنان ادارات بهزیستی در سراسر استان البرز و با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین مظلوم از اساتید دانشگاه و مدرس جهاد تبیین در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز؛در این جلسه حجة الاسلام و المسلمین مظلوم از اساتید دانشگاه و مدرس جهاد تبیین به بررسی ابعاد مختلف جهاد تببین برای کارکنان ادارات بهزیستی با سرفصل های جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است (مشارکت حداکثری)،جهادامیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و سه رکن اصلی حکومت دینی شامل امام وامت ومکتب پرداخت.

همچنین در حاشیه این مراسم مدیرکل بهزیستی البرز نیز گفت :جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف،حضور پرشور افراد جامعه در انتخابات را افزایش می‌دهد.

محمدی فلاح افزود:‌ مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: این مسئله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مسئله توجه خاصی داشته باشند.

 محمدی فلاح در ادامه اظهار داشت :در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده اند ، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می شود.

مدیرکل بهزیستی البرز به بررسی پیشرفت های ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب پرداخت و گفت :قبل از انقلاب،ایران به کشورهای دیگر وابسته بود و از خود قدرتی نداشت ،اما به برکت انقلاب در این سالها جمهوری اسلامی ایران در کنار خودکفایی به یکی از قدرت های منطقه و دنیا تبدیل شده است . 

وی به دستاوردهای علمی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت :سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تاکنون چندین برابر شده است لذا دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی این رشد را بگیرند و وظیفه همگانی است که با تببین دستاوردهای انقلاب به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کنند.

کد خبر 103006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد