تشکیل مجمع خیرین بهزیستی گلستان

سرپرست بهزیستی استان گلستان از تشکیل مجمع خیرین بهزیستی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این مجمع کمک به محرومیت‌زدایی، حمایت از مددجویان، آگاه‌سازی و درمان افراد تحت پوشش است.

علیرضا طاهری زاده در نشست مشترک رئیس خیرین استان و مدیریت درمان تامین اجتماعی، اعضای خیرین استان و معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال اظهار کرد: مجمع خیرین بهزیستی گلستان با مشارکت خیرین برای کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است.

تشکیل مجمع خیرین بهزیستی گلستان

وی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ خیرین موسسات خیریه و انجمن‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف بهزیستی، در خصوص هدف گذاری این مجمع افزود: خیرین استان نه تنها در اهداف محرومیت‌زدایی و حمایتی بهزیستی همواره در کنار سازمان بوده‌اند، بلکه نقش بسزایی در آگاه سازی، اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفا می‌کنند. در ادامه شهرکی، رئیس خیرین استان عنوان کرد، خیرین و مسئولین باید درد و مشکل همنوعان را مشکل خود بدانند و در رفع آن به دردمندان کمک نمایند. وی افزود: اگر خیرین و نیکوکاران در جریان امور و هزینه های انجام شده قرار بگیرند مطمئنا کمکهای بیشتری ارائه خواهند.

کد خبر 102966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد