شمیرانات | حضور فرزندان مرکز فیاض بخش در یوم الله 22 بهمن

فرزندان مرکز فیاض بخش در جشن شکوهمند انقلاب اسلامی در لواسان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت بزرگ بهزیستی و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور آگاهانه و دشمنان شکنانه خود حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم رقم زدند.

محسن نجفی سرپرست مرکز فیاض بخش لواسان در این باره افزود: این فرزندان کمابیش می‌دانند برای چه در این روز دور هم جمع شده‌اند، از همین حالا یاد می‌گیرند که وحدت و همبستگی در لابه‌لای همین صف‌ها و همین آوازها نهفته است. یکی از نکات جالب‌توجه حضور دهه هشتادی‌ها، دهه نودی‌ها و البته کودکان قرن جدید انقلاب بود که با هر ظاهر و عقایدی در راهپیمایی حضور داشتند و یکصدا نوای «تا آخر ایستاده‌ایم» سر می‌دادند.

حضور پرشور فرزندان مرکز فیاض بخش در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشم خیابان‌های شهر را  نورانی کرد. پرچم‌های خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران در حالی در آسمان چشم‌ها را نوازش می‌کرد که گویی شهر لاله‌های انقلاب امروز رنگین کمان رنگ‌ها را برای حاضرین مهیا کرده تا هیچکس احساسی به غیر از شادی انقلاب نداشته باشد. در سراسر مسیرهای راهپیمایی شعارنوشته‌ها و بنرنوشته‌هایی چون «مرگ بر آمریکا» «۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله است» «مرگ بر اسرائیل» به چشم می‌خورد.

کد خبر 102477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد