بندرلنگه | دیدار سرپرست بهزیستی شهرستان با شهردار

در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی تر شدن ارائه خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان با شهردار بندر لنگه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای ارتقاء همکاری های بین بخشی و کیفی تر شدن ارائه خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی سیده لیلا موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان بندر لنگه به همراه حسین بذر افشان کارشناس مناسب سازی معلولین شهرستان و سمیه بهزادی مسئول اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان و الهام زارعی کارشناس اروژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان ، با ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندرلنگه و مسئول امور فنی و عمرانی و اجرائیات شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

سیده لیلا موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندر لنگه در این جلسه از حمایت های همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان با بهزیستی تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه همکاری و همراهی بیشتر شهرداری در رابطه با مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شهر، بحث کودکان کار و اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان درباره فعالیت های اورژانس اجتماعی شد.

در این جلسه شهردار بندرلنگه اظهار داشت: خدمت در سازمان بهزیستی کار بسیار ارزشمندی است و کارکنان بهزیستی می بایست قدر خدمت به مددجویان را بدانند و به شغل خود افتخار کنند.


وی با بیان اینکه خدمت در بهزیستی جزء اعمال باقیات و صالحات برای افراد می باشد، گفت: خدمت به مددجویی که کسی به جز خدا را ندارد افتخار بزرگی است.

در ادامه این جلسه مشکلات موجود جامعه هدف بهزیستی در حیطه وظایف شهرداری بیان شد و شهردار بندرلنگه نیز در خصوص مناسب سازی پارک دولت و شهر به شهروندان و شناسایی کودکان کار قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

همچنین در این نشست مقرر گردید کلیه موارد مطرح شده طی مکاتبه ای به شهرداری ارسال تا در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 102332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد