پیام مدیرکل بهزیستی استان البرز به آحاد ملّت

«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز از مردم شریف استان،کارکنان و جامعه هدف بهزیستی البرز برای شرکت پرشور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یوم الله مبارک ۲۲ بهمن یادآور حماسه پیروزی امّتی است که با رهبری حکیمانه و مقتدرانه امام خمینی (ره) و با ایمان، اخلاص و توکل به خداوند متعال و صبر و ایثار و مقاومت،مشمول نصرت الهی شدند و بر استبداد و استعمار و استکبار و حامیانشان پیروز گشتند.

۲۲ بهمن روز تجدید پیمان با آرمان‌های امام انقلاب اسلامی و شهداء عزیزی است که با نثار خون خود جان تازه‌ای به درخت تنومند انقلاب ایران اسلامی بخشیدند.

یکسال دیگر از نهضت ۴۵ ساله ملت صبورِ متکی به خداوند متعال با سرافرازی و قامتی استوار سپری شد و بیست و دوم بهمن با فراز و نشیب هایش فرا رسید و توطئه‌های نظام سلطه و سرسپردگان و افراد جاهل و فریب خورده با دست توانای خداوند متعال خنثی شد و انقلاب اسلامی با قوت و قدرت در حال پیشروی است و به مسیرش ادامه می‌دهد.

اینک در سالروز چهل و پنجمین تولد یوم الله ۲۲ بهمن بر خود می‌بالیم که جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از گذشته نمونه و الگویی برای ممالک اسلامی و ملت‌های مظلوم تبدیل شده و علیرغم دشمنی‌های فراوان با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظلّه العالی) و عزم راسخ مردم ولایتمدار ایران اسلامی بر قله‌های فتح و پیروزی ایستاده است.

با تکریم و تقدیر از عموم مردم ایران اسلامی از مردم شریف استان البرز علی الخصوص کارکنان بصیر،شرکای کاری و مراکز تحت نظارت و مددجویان متدیّن و جامعه هدف بهزیستی استان البرز درخواست دارم با حضور در راهپیمایی روز شنبه ۲۲ بهمن ماه همچون سال‌های پیش بار دیگر شکوه،حماسه،عظمت و صلابت مردم این دیار را به نمایش بگذارند و نشان دهند تا رسیدن به قله‌های آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و پیشرفت و عدالت محکم و استوار ایستاده اند.

"وجیهه محمدی فلاح"

مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 102108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد