نشست صمیمانه وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز با توانخواهان هنرمند نظرآباد برگزار شد

در ادامه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان البرز با همراهی معاون توانبخشی خود به شهرستان نظرآباد سفر کرد و ضمن دیدار با گروه هنری تئاتر افراد دارای معلولیت این شهرستان در فرهنگسرای هنر با آنان دیدار و گفتگو کرد و به تماشای نمایشی به نام "من هم حاج قاسم هستم " از این گروه هنری نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی استان البرز در نشست صمیمی با معلولین هنرمند و گروه تئاتر شهرستان نظرآباد ضمن دیدار و ارج نهادن به هنر در جریان مشکلات و خواسته معلولین قرار گرفت و گفت: با زبان هنر کمبودها به شکل خیلی بهتر و گیراتری بیان می شود علی الخصوص شما معلولین که توانایی های بالقوه و ویژه ای دارید که شاید خیلی از افراد سالم هم این توانایی را نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای شکل گیری عدالت اجتماعی صورت پذیرفته ما خادمین نظام جمهوری اسلامی نیز در راستای عدالت اجتماعی جهت بهتر شدن شرایط حضور معلولین در جامعه و ایفاء نقش خود در اعتلاء و سربلندی کشور عزیزمان تلاش خواهیم کرد .

در ادامه نوری معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد نیز طی سخنانی چنین گفت: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات شما معلولین عزیز می باشد لذا برای حل سریع مشکلات موجود از جمله عدم مناسب سازی کارگروه ویژه تشکیل می شود.

در ادامه شورجه مدیریت بهزیستی نظرآباد ضمن تشکر از زحمات وهمکاری شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان با اداره بهزیستی گفت: با حمایت های اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،شوراء و شهرداری افراد دارای معلولیت هنرمند نظرآباد توانستند هنر و توانایی های خود را به گوش شهروندان برسانند که امیدواریم با همراهی دیگر مسئولین شاهد شکوفایی بهتر این عزیزان باشیم.

درپایان با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از توانخواهان هنرمند و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه حمایت های ایشان در تامین فضای مناسب برای معلولین تقدیر به عمل آمد .

کد خبر 101964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد