برپایی میز خدمت با رویکرد رسیدگی به شکایات و حل مشکلات مردمی

میز خدمت با رویکرد رسیدگی به شکایات و حل مشکلات مردمی همگام با سایر استانها در بهزیستی هرمزگان استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تحقق اهداف سازمانی و بهبود عملکرد و رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه ، همگام با بهزیستی سراسر کشور ، میز خدمت با رویکرد رسیدگی به شکایات و حل مشکلات مردمی در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برپا شد.

در میز خدمت مذکور مدیرکل و اعضای شورای اداری بهزیستی استان ضمن بررسی مطالبات ، شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مراجعین ، پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 101548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد